今日bring 佐好多填色紙返去 !! 哈哈 ...
1 返去 ..打籃球 !! 又係果個咩 [油油] 阻住晒 "
頭 3堂 悶死 =33=" 之後 小息* 食雞翼 \\
好好味 ~ Art 堂 ..又俾miss話啦我地班 ;,, 我地真
係咁差 ?!! lunch ..好肚餓 ]] 差少少就食晒個餐 @@
之後睇人踢波 // 上去諗住練歌 !! 最後都冇
練*口*" 佛學o係 A 班上 ...
放學 ..冇咩做 ..同牙細落去行行下 ..見到kaman
.. 權嫂 ## 之後打波 " 有少少意外發生 (不便透露) 呵 x 2
之後 玩數字球 ..有 我 ..細..sa ..權嫂 ..lam ..yo ..陳樂春 ..
高佬 ..同 1 個好樣衰既 男仔 !! 好衰呀..嗌佐停仲要行 =口="
之後各自返屋屋 .. 高佬 同 alan 1齊 ..去陽光 ''
問我住邊 ?!! 問我去唔去 =w= " 我冇去到 ~~
 |