一早起身 ..屋企得返我..老豆..3 家姐 ..S!U 米 !!
8點半* * 牙lam 打俾我 =33=" 9點9 同佢出佐去湖 [ 山 ]
*v* 11點幾返佐黎盈 [ 峰 ] 食MUMU " 牙lam 買佐 OK 叮叮
飯 +_+ 我就o係盈 [ 峰 ]買佐 $ 3. 00 薯條 ..同好好味 ge
糖蔥餅 $ 4. 00 ..超正的 ~可惜冇珍珠奶茶 *口* "
1 點幾 ,同牙細去佐陽光 ( ← 我既新蒲點) ``打 2粒
=w=" 有 2條仔打 8粒 =o=" 爆無奈 \\ 牙細話 : [ 打死佢呀 !]
哈 x 2 我都有同感呀 ] "●
之後 牙 SA 打俾我 ..問我去唔去打波 ●v● 但因為打
機 冇去到 /// 好抱歉 ## 玩佐好耐勁舞 ..LV .5 啦 :,,,開心 >3<
then 玩 跑 *v* 笑死 @@
打完之後 ..去佐青田 談心 ** 之後返屋屋 !!
我整 ga ..哈哈
|