今日去左山頂.. 好開心呀 夜景好美.. 好懷念.. p.s:遲d再post返d相.. 不夠$洗.. 慘!!! 今日morning仲去佐敦領獎... 中電舉辨的環保活動..唔..是攝影的(拍攝樹的).. 我得了全港第二. 真令我意想不到.. 好開心.. 超級開心..開心..開心....哈哈哈哈