yoyo 開始考試囉~~~
第1科 ~~!中文口試
失敗了- -''
好像被考官將我們的言論彈的一文不值- -
將"銷售稅" 由公平 變成了我們對論的 "公平"
噗 笑了.. 原來高收人人士要交多些稅及低收人人士交少些稅代表"公平"阿- -...
還有耶- -...一開始還是先界題好吧...銷售稅是什麼都沒有說就表明立場...不太好耶- - ...
考完口試..累累累- -'
不過都係去左打波- -
又打波-3- 隻腳起水泡 未痛完-3-
一落場俾健叔同高佬屈機0 0''
高佬1打5 剷籃瞬殺-.-
成班呆晒 封左十幾次都係封唔到--
滴汗 滴汗- -...
之到見到肥鄧 龐sir 全部都唔肯落黎打波- -''
打左半個中波 累--
隻腳個水泡好似爆左- - 不過算啦 唔理
上個fd屋企打PSP~v~
爽阿- - 終於打走左隻黑龍~~(小弟雪山裝xD)
但係拎到d廢料-.-
紅黑眼- - 宗宗 你返家啦- - 要打紅黑唔係黑龍-.-
之後打機打到5點10 返家食飯~~(HR7囉~~ G位啦)xD
班塊..芥蘭..東星..燒肉..
仲要我食晒- -
飽-.-.....之後搭8點返南丫島
一返到去 可樂可樂~~(肥死了- -)
沖涼... FS
打到依家- -打埋blog
溫得書~~!
祝
自己
physic wave溫得熟- -
(迷之聲:可能吧--你溫得熟 係奇蹟-.-)