siusun1010
暱稱: 小新~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-29
2009-09-13
2009-05-04
2009-04-01
2009-03-05
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 19
今日人氣: 12
累積人氣: 2373
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
2008 年 11 月 9 日  星期日   晴天



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  



發表時間:2008-11-09 01:34 AM


2008 年 11 月 8 日  星期六   晴天



考試考試~~~ 分類: 未分類

yoyo   開始考試囉~~~

第1科 ~~!中文口試

失敗了-  -''

好像被考官將我們的言論彈的一文不值-  -

將"銷售稅" 由公平 變成了我們對論的 "公平"

噗   笑了..  原來高收人人士要交多些稅及低收人人士交少些稅代表"公平"阿-  -...

還有耶-  -...一開始還是先界題好吧...銷售稅是什麼都沒有說就表明立場...不太好耶- - ...

考完口試..累累累-  -'

不過都係去左打波-  -

又打波-3-  隻腳起水泡  未痛完-3-

一落場俾健叔同高佬屈機0 0''

高佬1打5  剷籃瞬殺-.-

成班呆晒  封左十幾次都係封唔到--

滴汗  滴汗-  -...

之到見到肥鄧  龐sir  全部都唔肯落黎打波- -''

打左半個中波  累--

隻腳個水泡好似爆左-  -  不過算啦  唔理

上個fd屋企打PSP~v~

爽阿-  -  終於打走左隻黑龍~~(小弟雪山裝xD)

但係拎到d廢料-.-

紅黑眼-   -   宗宗  你返家啦-  -   要打紅黑唔係黑龍-.-

之後打機打到5點10  返家食飯~~(HR7囉~~ G位啦)xD

班塊..芥蘭..東星..燒肉..

仲要我食晒-  - 

飽-.-.....之後搭8點返南丫島

一返到去  可樂可樂~~(肥死了-  -)

沖涼...  FS

打到依家-  -打埋blog 

溫得書~~! 

祝 

自己

physic wave溫得熟-  -

(迷之聲:可能吧--你溫得熟  係奇蹟-.-)




發表時間:2008-11-08 10:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]