|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 7 月 20 日 星期四 TODAY冇咩野攪,勁悶唷_____****]]]] 3點放左工之後,就返屋企,返到去,勁HOT,SO沖左個靚涼, 之後因為太過累,SO訓死左,訓到夜晚11點幾先起身, 連DINNER都冇食,個肚仔超餓......,,,**)))) 起左身之後,打左比死黨....../\/\* 佢話係7仔,同肥堯,猩猩,蟲仔,牙力,關惠英果D係到坐WO, 佢叫我訓多陣先打比佢,收左線之後, 我咪起身刷牙洗面囉,突然肥堯打比我,叫我落去WO, 咁好LA,我就換衫衫,跟住就落左去LU......~~~~~~ 落到去之後,勁冇聊WO,冇野做,我見有D肚餓, 咁咪去左買野食囉,去買野食果陣,比我見到佢WO, 超開心牙,佢仲有聽我電話TIM,KAKAKA.....,,,,]]]]]] 買完之後,肥堯話上上嶺皮WO,咁好LA,咪大家一齊上囉!!!! 上到去坐到3點幾到LA,咁我同歐嘉,仲有蟲仔就返左屋企LU******]]]]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 92 | » |