|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 7 月 19 日 星期三 [[***. . . . .唔通我真係變左. . . . .???? >/\< 對於過去GE一切,我想忘記了,我想重新黎過,我想一D開心GE生活!! 賢仔: 我知自己HURT得你太深,可能到左依家,你會好憎我,但每次同番你一齊, 我都有諗過,我唔係玩架,可能你唔會再相信我講GE野, 但係,我想你知道GE係,我唔會忘記同你一齊開心過,快樂過GE日子, 呢D將會係我同你之間永遠GE回憶. . . .****]]
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 92 | » |