|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 2 月 12 日 星期日
today訓到朝早6點幾就起左身lu,琴晚9點幾就訓左喇,唯一一晚係咁早訓架j a,呵呵*]] 老公豬去左我屋企訓攪攪豬唷!勁hapi唷!>3<艾屎梨喇!sweet 琴晚老公豬同細佬係咁打機wo,打呢個叫" ps2 "wo!都唔知有咩咁好玩牙!唉∼ 我訓醒左之後,就開著部腦啦,玩呢個onlinegame,叫 " 天翼之鏈 " 都幾好玩 架!玩玩下,點知老公豬入左黎wo,原來佢都訓醒左lu,咁早ge?好小可wo! wakaka..../\/\* 係咁玩係咁玩,玩到點幾到啦,細佬就落左去租碟睇喇,順便買 埋野食上黎食,估下買左d咩?哈哈!咪就係豆腐花囉,巧巧食架!仲要係凍架tim! 食完之後,咁我又去玩 " 天翼之鏈 " 啦,玩左陣,咁我就睇 " 惡魔在身邊 " 啦,我已經 睇到第12集喇,睇好睇wo,唔知我老公豬係咪惡魔呢? wakaka!/\/\* 呠呠* 睇睇下,覺得眼訓wo,咁我咪訓左陣囉,訓到媽咪返黎,起身食dinner,食完之 後,睇左陣tv,睇呢個叫 " 王子變青蛙 " ,都唔知呢套野講咩ge,一d都唔好睇 牙,老公豬話眼訓,咁我咪換33陪佢返屋企囉,行到屋企樓下果陣,見到歐嘉同雯雯 wo,咁咪坐左陣傾下計咁囉,傾傾下,就一齊上左去老公豬屋企喇!kaka/\/\*
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 92 | » |