|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 1 月 29 日 星期日
today,我訓夜晚6點幾先起身牙,勁唔勁呢?不過老公豬都同我差唔多啦,佢都係姐,不過就 早我一dd咁姐,kakaka!!!!
到左7點幾到啦,咁我地成家人就一齊eat團年飯啦,老豆煮d野巧巧食唷,呵呵!!>3< 一路食飯一路睇呢個”十大中文金曲頒獎禮”,勁好睇囉,eason超勁牙!食到差唔多9點到 啦,咁我同家姐就幫手執野啦,執完野之後,咁咪睇下tv咁囉,一d都唔覺得眼訓囉,yeah! 之後打比老公豬,過左老公豬到一陣啦,3點幾就返左屋企喇,返到黎之後,見到媽咪wo,原來 佢訓醒左,訓唔著wo,咁我咪陪佢睇左陣tv囉,睇左冇幾耐,佢就話眼訓要訓攪攪豬lu,之後 老公豬話過黎我屋企陪我wo,因為聽日我要返大陸喇,仲要返4日咁多wo,真係好慘牙,冇得見 老公豬喇,>/\< 鳴鳴.......,, 佢過左黎冇幾耐,細佬醒左lu,咁佢咪叫細佬陪佢打機囉,都唔知佢地 打到幾點架!唉∼
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | » |