|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 1 月 26 日 星期四
today,同老公豬訓到差唔多3點幾先起身,嘻嘻!>3<啜啜卜
跟住就起身刷牙洗臉la,食左d野之後,老公豬就霸住左部電腦黎玩喇,玩咩星夢wo, 勁無奈囉,唉∼ 之後,過左無幾耐,阿咪就打老公豬叫佢執屋喇,咁我緊係比老公豬點左去執屋 啦,有邊次唔係我幫佢架丫,係咪個好老婆先?唷呵呵!!好明顯就好抵錫啦!>3<
到左8點幾啦,阿咪叫我地食dinner lu,/\/\* 食雞雞飯牙,歐嘉!kaka! 食完飯飯之後,老公豬就過左糖水鋪幫手lu,咁我自己咪係屋企玩陣電腦先囉,kakaka!!!! 到左11點幾la,我就打比歐嘉話落去搵佢地la,佢地係平逸對出果個公園到wo,/\/\* 去到果陣,見到黑柴,小燊,歐嘉&我ja,雯雯就唔知行開左去邊喇,咁傾左陣計之後,見到兩 個社工wo,跟住我老公豬又黎左搵我wo,咁果兩個社工話鄰社有k唱wo,咁我地咪上左去2 號囉,唱到差唔多2點幾到啦,咁我地就走左去飲酒lu,飲到差唔多4點到啦,咁我地咪各自 返屋企囉,本身我話要返屋企訓架,點知老公豬話買糖糖比我食wo,咁我咪冇返囉!!>3< 返到屋企之後,食左d野咁啦,因為飲完酒太累喇,so打完日記之後,就去左攪攪豬lu!
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | » |