今日係THE DAY OF FIVE TO GO TO SCHOOL
講返呢幾日啦!我數學就係周sir教啦,勁悶- - IH都係佢教,都係勁悶- -
我地個班主任好靚女呀!男班主任就好搞笑!XD*
其他都冇咩特別既!!^^ 好悶心有人同我一齊全寶林,不過好多都係調景領住嫁><
同我一齊住寶林呢,就係 加喱朱 啦!姐係就係男班長!各位小學同學聽到男班長,係吾係諗到...男xx
你地搞錯啦!男班長,係女仔黎嫁!XD 算啦!講你都吾明嫁啦 哈哈哈哈!
佢好好人嫁!!!!!女班長呢,就係漪淇姐啦!^^詩妹都好好人HAHAHA.....
其實D女仔 個個都好好人,男仔就..........一句講哂:白痴....
英文堂俾d男仔搞到上吾到堂- - 唉,點解本英文書好似咁EASY既 不過有D人話好難- -
算啦,吾理得咁多啦!聽日放假同 詩妹 行街街^^ 好開心識到你地呀!^^
返到QM好開心^^鍾意左返學!!LUNCTIME一齊打波^^
|