e+12點lu,,佢起身未呢??佢come日吾洗嗜一定好遲番喇,,,右話搵我,,
一個電話刀呀,,我打比佢佢仲要吾聽tim,,唉,,我右要失望喇..
甘日想走去睇戲,,吾知比吾比出街,,,上次至去完,,e+右去...
刀吾知打吾打比佢..!!佢叫我打..但係佢右吾聽.....咁啫係點呢??
搵吾到佢咁我甘日右吾洗出街咖喇,,!!
亞fong,,同亞欣就同籃球場d仔,,
同個D仔,,佢地就吾搵我咖喇,,!!
mc佢地就約左聽日,,要聽日至見到,,!!
唉,,,同mc佢地一係吾見一係成班見,,哈哈,,好玩也""個個刀傻既..!
嘰嘰,,諗到刀開心,,不過e+好COLD也,,冇得好似G前咁玩水,,
好煩呀..屋企,,,,咩刀問左G比!問問問~~唉,,好想快D好似G前咁日日出得街呀,,,!
|