放手+放手+放手=忘記
140日啦"""
140日啦""
開始放棄你
I LoVE YoU
我愛你啊啊
code:  

 

 

       

。°□■||*牙魚*||●|....`/.* 只想跟你說=]*...I LOVE U!!◆;*
〝☆…傷口該怎麼復原??〃*--
       .°*。愛上別人從來都是幼稚°●o!。
     *` 愈是真摰的愛ˇ°愈是沒有理由°*..■
           ||◤°在旁人眼中愈是幼稚||!\"**  

 

2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


喊....又喊又笑 分類: 未分類

我今日都唔知做咩""又喊又笑...仲有d白痂添...想知點解???

睇埋落去咪知點解囉.....

 

 

今日又係好返學啊""哈哈...我又係7點9先起身喎"""好唔想返啊]]

又會見到一d我唔想見到個D人喎....唉""唔想返學又點啊...咪又係要返"""

返到學校有好多人係度"""好白痂啊...話因為今日係一個月第一個DAY F喎]]

就係因為一個咁無聊既原因而要全校D人係度唔合 做咩喎...有一個學生做左一個見正...

佢好似...唉...唔講佢啦""'點解唔講??咪就係因為仲有一D野仲重要過呢D野囉"""

咁番到課室....咁我地就好似之前咁啦----嘈啊,,,咁第一,二堂都係英文啊嗎]]

咁亞KAI同我坐啦"""坐我地後面個D人...煩到亞媽都唔應得啊"""

佢地係度講個D online games喎....煩死人啊""咁都算啦...個個miss chu講書又悶喎]]

上佢d堂真係想死啊!!上佢堂人人唔係訓就係傾計...唉"""佢都係屎啊...都唔識教書既...

第一次喊====咁我同雅雅食完飯....咁我地就上左返班啦"""原本有好多人係度啊]]

咁我buy左糖啦"""我諗住比牛媽食姐...唔知點解無啦啦有勁多個人走過黎搶我d糖喎""

咁我咪叫佢地唔好令囉"""又唔聽喎..攪到我喊...唉\\\我都唔知點解我會喊嫁??

第二次喊=====咁今日miss ng又冇返喎"""都唔佢有咩病???咁中文堂有個miss黎左啦

咁我同佢講...我真係頂佢(大家都知係邊個啦)唔順""好好好想調位....咁個個miss又唔比喎

最後我真係頂佢唔順...咪喊囉"""知唔知啊"""佢有問題嫁我講緊佢個brain啊



siuui731
暱稱: 牙魚
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
我返黎喇!!
情人節喇
新年喇!!!
媽媽....
I LoVE YOu(排球)
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 13
今日人氣: 1
累積人氣: 2080
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed