我今日都唔知做咩""又喊又笑...仲有d白痂添...想知點解???
睇埋落去咪知點解囉.....
今日又係好返學啊""哈哈...我又係7點9先起身喎"""好唔想返啊]]
又會見到一d我唔想見到個D人喎....唉""唔想返學又點啊...咪又係要返"""
返到學校有好多人係度"""好白痂啊...話因為今日係一個月第一個DAY F喎]]
就係因為一個咁無聊既原因而要全校D人係度唔合 做咩喎...有一個學生做左一個見正...
佢好似...唉...唔講佢啦""'點解唔講??咪就係因為仲有一D野仲重要過呢D野囉"""
咁番到課室....咁我地就好似之前咁啦----嘈啊,,,咁第一,二堂都係英文啊嗎]]
咁亞KAI同我坐啦"""坐我地後面個D人...煩到亞媽都唔應得啊"""
佢地係度講個D online games喎....煩死人啊""咁都算啦...個個miss chu講書又悶喎]]
上佢d堂真係想死啊!!上佢堂人人唔係訓就係傾計...唉"""佢都係屎啊...都唔識教書既...
第一次喊====咁我同雅雅食完飯....咁我地就上左返班啦"""原本有好多人係度啊]]
咁我buy左糖啦"""我諗住比牛媽食姐...唔知點解無啦啦有勁多個人走過黎搶我d糖喎""
咁我咪叫佢地唔好令囉"""又唔聽喎..攪到我喊...唉\\\我都唔知點解我會喊嫁??
第二次喊=====咁今日miss ng又冇返喎"""都唔佢有咩病???咁中文堂有個miss黎左啦
咁我同佢講...我真係頂佢(大家都知係邊個啦)唔順""好好好想調位....咁個個miss又唔比喎
最後我真係頂佢唔順...咪喊囉"""知唔知啊"""佢有問題嫁我講緊佢個brain啊
|