放手+放手+放手=忘記
140日啦"""
140日啦""
開始放棄你
I LoVE YoU
我愛你啊啊
code:  

 

 

       

。°□■||*牙魚*||●|....`/.* 只想跟你說=]*...I LOVE U!!◆;*
〝☆…傷口該怎麼復原??〃*--
       .°*。愛上別人從來都是幼稚°●o!。
     *` 愈是真摰的愛ˇ°愈是沒有理由°*..■
           ||◤°在旁人眼中愈是幼稚||!\"**  

 

2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


好耐冇打啦""" 分類: 未分類

自己整嫁...令呢!![[十卜]]下啦

 

哈哈""好耐冇打啦"""有冇掛著我啊(我D讀者/fans)

點解我咁耐都唔打??唔知啊"""個陣好似好唔想打咁喎...

咁咪唔打囉"""希望你地(我d讀者/fans)會明白啦

好啦好啦...不如講番我今日有d咩野發生左啦

 

今日我又係7點45分先起身啊!!唉...我都唔想嫁...

好采""我都冇遲到...哈哈!!返到去...又見到一d我唔想見到個d人啦

唉...講起都把幾火啊"""算啦算啦...因為我好人...所以就算啦...

返到課室...我仲以為MISS NG冇返添"""我唁知係咪好衰咁"""

我竟然唔想MISS NG返啊....我真你根好好衰啊""

食lunch啦"""好開心啊...又有得食啦....哈哈""我同cc個d去左耀安食啊

個度都冇咩野食既""唔係冇咩野食...係咩都冇得食啊"""全部都係唔食得嫁

不過算啦...咁就食左個d野啦"""返到學校...上個個art...煩到亞媽都唔應得啊

係度[[嘈之吧閉]]...佢都傻傻地既""我地點會聽佢講啊!?哈哈....

好好好快督放學啦...我就同亞高走啦"""我好好人啊..仲送埋佢搭車添"""]]

佢都話我好好人嫁"""唔係我自己講嫁...亞高都係咁講嫁""哈哈

 



siuui731
暱稱: 牙魚
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
我返黎喇!!
情人節喇
新年喇!!!
媽媽....
I LoVE YOu(排球)
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 13
今日人氣: 1
累積人氣: 2076
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed