|
|
2010 年 3 月 6 日 星期六  |
| 2010-03-06 |
分類: 未分類 |
唉-.點解近期甘多人都要分開呢?
吾知你地覺得係咪真係無左大家會開心呢?
你地捨得嗎?..雖然是有長有短..'
但一定有開心的時候嗎?..
到了這一刻你只是想他的缺點.多不好嗎?
但為什麼不想佢對你多好的時候呢'?
某某-.如果你真係覺得我有心整散你地?
我就吾會幫佢哄返你..就吾會幫佢諗買咩比你-.
我知.,你可能覺得係佢既朋友講你壞話..
但你有冇諗過..佢朋友吾只得一個呢?..
我全部食哂死貓.無所謂.'但見到一個朋友失洛流淚有無所謂?
好耐無打了-.'近期班巳靜了很多了-.-'']都是不開心做成;
258日 TZE WAI LO XD'..
|
| 發表時間:2010-03-06 10:30 AM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
★愛您不須底線想通了及時珍惜您最緊要 (!)
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 82 | »
|