痴線;
今日派卷maths我差D喊`
吾系差囉-!`
系我覺得高分想喊;
114^_^
我真系諗住今年又拎2位數;
多謝你也鴨鴨-!`
無你教我甘多我吾會甘高分=)
個20蚊糖我吾要拉;
本來有甘高分已經好開心`
甘我換做..`
你以後都要教我maths^0^
甘樣就得拉;
IS卷好似好差;
填充錯吾小-x-`
我1定要120以上;
沛沛你等住請我食珍寶珠^_^
聽日先有卷睇-3-
英文;
唉唉-_-`
妖女系到講卷;
但對吾哂`
聽日有卷收;
合格都開心拉-,-"
記得測驗既生死邊緣-x-
pe堂`
系演講室坐;
本來畫緊公仔;
校長突然入黎囉-_-
要我地即堂作100字英文;
hea俾佢v_v
lunch系千之壽食;
同沛沛食壽司`
1人4件好味^_^
之後番左班房玩`
中文堂`
派哂3份;
51/43/16^_^
自己諗咩卷打咩卷v_v
放學系到hea完番屋企訓覺-,-
|