|
 今日約左牙欣返學,,點知佢遲左15分鐘,,XD``
返到去我地仲系咁系度搞笑LOR同牙季,,咁要學洗頭先,,-0-
之後就識左牙蚊,,喳喳,,果D喇,,好搞笑-.-,,之後LUNCH成班去左煲煙喇,,
之後上ENG堂,,我地諗住傳紙仔玩哨牙GA MA``頂佢串撚到仆街WOR,,
吾理LOR佢,,妖佢仲要著露背3-.-....粉紅色-0-!!仲要帶眼鏡,,成班系咁玩
佢..我地成班女好似識左成20年咁XDDD..之後我地成班就去左TOLIET
煲煙LOR XD``返到去見到哨牙個波"LA" LOR``屌..佢姣到出汁咁..-.-
之後放學同左牙欣去食糖水..XD之後返屋企LOR..-0-``
|