|
 SIU婉 生日快樂*
HEY``成晚冇瞓過LOR``系吾舒服到瞓吾著LOR``到差吾多9點,,落街
睇中E LOR``=V=我睇西E系吾得GA LOR``XDD !!個中E問我老味我系咪
佢個細女=0=!!!!之後佢比左D藥,,返到去,,食左先,,系張床LOOK到11點
先瞓到,,
瞓瞓下有人 敲門-V-``系PCC- -..果陣系就黎12點=-="
話出街..整野之後出-0-"之後返到屋企個MOUSE壞左,,
叫左NEKO陪我落街買-V-``但要飲左D中藥先-_=好難飲!!!!!!
之後去左碼頭果邊買..順便買埋個 KEYBOND<~吾識串XDDD
之後佢叫我吾好返屋企住..陪佢傾計嘛,,去左碼頭果邊坐底傾,,
傾左勁耐,,笑到我死-0-``XDD!!之後見到牙馮XD佢岩岩放學=]``
之後傾到差吾多6點就走左LU``返到諗住開門果陣見到格離屋D人=.=
佢話我變左=0=吾認得我..又一個吾認得=0=..返到去
玩左陣電腦,,牙權打黎*V*,,
好久冇傾了-0-,,傾到8點到佢話要幫MUM做D野,,之後佢再打黎,,
傾到9點,,之後玩電腦玩到1點到喇,,就ZZ左嚕,,成日冇訓喇XDDD!!
P.S快D到9號NA=3=``好期待丫XD
|