|
今日SALON堂,,要真人洗頭LOR-0-..勁無奈丫,,之後牙君幫我洗完之後,,
牙YAN就叫我陪佢去TOLIET煲煙LUM,,返去比牙SIR鬧XDD``=]
之後12點就放學LU..但我果行要清理個地方LOR,,-0-!!之後出到去,,
原來佢地叫左架的屎,,去唱K LOR,,-0- ,,BILLY同另外果條仔又去..
但佢地2條仔去左打機先,,我地3條女開RM先LOR``本來細RM,,之後
轉大RM LOR,,因為果陣 細豪,,BILLY,,果條仔,,仲有一個我吾識既人-0-``.
.仲有我,,喳喳,,牙YAN,,哈..玩得勁癲..-0-"....之後差吾多成5點先走..
之後細豪送牙YAN走NA``我同喳喳本來去坐車返HOME,,之後喳喳話去
行陣街先LOR``=]..去左仙漬岩飲野,,又勁講D 8婆野XDDDD勁好笑LOR!!
之後就返屋企LU..
|