__`` ◆小儀の日記〞
今日遲左少少起身*V*``之後好似差吾多9點幾先出門口,,本身今日返8點30" 但我同榨榨返遲到LOR``XD``我好早去到,,榨榨勁耐先黎到,,-V- 之後去CATEEN買3文治比牙君,, 之後返到去系普通話堂,,又要對住果個MISS LOR``今日哨牙西返左LOR,, 今日佢著背心-0-!!!!無奈-V-,,,返到去都系上左一堂就同左榨榨去唱K-V-! 我本身吾舒服緊,,哈,,最後都系病Q左,,XD``同榨榨唱完,,就行街LOR`` 好開心牙都-3-``返到屋企食藥ZZ左-V-``
刊登時間︰ 2005-09-25 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]