|

今日系勁累LOR吾該哂,,-V-*9:30返到去就要上SALON堂,,之後我考洗頭NA-V-我系吾識XDDD卡卡,,
牙SIR系咁比貼屎我,,系咁教我,,HAHA XD,,之後我話星期5再考過LOR XD!!! 之後就整頭NA``
LUNCH同左牙餅&麥精去食LUNCH,,-V-去大家樂食,,本來話去M記,,-V-*之後牙SIR果D,,
小野,,牙魚果D又系度食XDDD,,食完仲有大把時間HEA,,因為我地1:30要返去補課,,-0-,,系普通話,,
勁悶,,2:30先放,,之後 我,,牙餅,,日希,,麥精去左CANTEEN度坐,,XD!!之後拎D野去影印LUM,,
就要返上去上理論堂嚕-3-,,都吾系教野既理論果堂,,-V-系課室果度HEA到5:15先走得XDD:
放早左我地15分鐘,,-0-!!!
|