|

今日9點醒左,,之後織左陣頸巾又再訓過-0-*跟住訓到2點幾差吾多3點先醒
之後NEKO打黎,,話一陣去傾計LUM,,之後傾左陣電話,,牙嬋打比我叫我過安
定,,之後我又織頸巾織到5點到,,就洗白咁啦,,等NEKO又等到我紋WO*
之後諗住坐車NA``佢就打黎NA``系美樂果個輕鐵站度等左佢7分鐘到,,
佢就黎左,,跟住我地就去蝴蝶灣傾計,,不過今次蝴蝶灣冇上次我同榨榨
去咁多人LOR XD*之後我地又坐左上去傾計,,
HAHA*傾左2-3粒鐘到
掛*V*就去食野LOR,,行返落去果陣,,有條仔話::E,,走NA-V-88*
勁無奈,,佢仲要好搞笑咁講-W-*,,本身諗住又去M記食既,,-0-*
之後去左富來食,,系果度食野呢,,-0-好恐怖LOR,,成日有D野飛黎飛去,,
搞到我食野都吾知點咁,,-0-*食到好飽,,XD*不過整到我又胃痛-___-*
痛左好耐-0-*返到屋企食左陣胃藥就冇事,,不過個人好攰-___-*
返到屋企諗諗下KOFU,,又喊-_-*
P.S KOFU,,其實你待我很冷傲,,從來不會透露,,期望我要怎麼算好?
牙嬋,,SOR AH``放左你飛機,,*
姣西+肥婆 吾該你地咪咁撚無聊NA-__-好ON鳩AH你地*
|