|
今日,,又系約左牙餅返,,之後返去上salon堂,,琴日學晚裝電髮,,今日到
另外果10個人電負離子,,包括我,,電到悶,,又冇乜心機電咁,,牙sir又話我吾
夠力,,我系冇乜心機先咁姐,,一路電一路都系諗住ar fu,,唉*
跟住放lunch ,,同左牙餅去大家樂食lor,,d咖哩好勁,,搞到我系咁飲水,,
之後pcc打黎lu,,咁我同牙餅去左樓梯果邊傾計na``=]
跟住同牙餅去山景坐車,,去市中,,跟住系市中行左陣lor,,買左隻
hello kitty "漲根",,好可愛,,之後pcc就黎左lu,,咁就行左去置樂果度食
拉麵na``我同牙餅冇食,,=]之後食完,,就系天橋果個樓梯位見到有隻
馬騮,,食住雪梨,,超可愛丫,,=]睇左一陣就去左萬寶lu,,
我又買左隻mickey夾同"漲根",,買呢d都系要返工用姐,,如果吾系我都吾
買!!跟住行多陣,,就坐車返去學校la,,因為要上理論堂,,^^幾驚
麥精吾返ah``因為今朝比左本書叫佢幫我擺系佢locker 嘛*
好釆佢返左lor,,!!之後系咁"奸"本書na``奸到我眼都攰,,
之後休息,,成班差吾多即刻瞓覺,,包括我,,因為真系真系好攰,,
吾知做乜,,之後講多一陣書就放學la!!就同牙餅行左過去市中心果度,,
會合pcc,,咁未去果陣,,隻左眼勁痛lor,,唉!!都吾知做乜q!!
之後送牙餅坐車,,我就行返去7仔等pcc,,之後我要幫佢拎2本書-,-!!
咁之後pcc話我隻眼腫哂!!又有紅根wo,,好恐怖!!吾通我左眼見到屎?
以前都吾會咁ge,,可能太攰na``之後同pcc佢要搵工na``之後
行左去jojo果度,,再去噴水池坐,,之後pcc幫我紮邊,,好搞笑,,
佢話我紮左頭髮c文好多- -我先吾紮-,-!!跟住等jojo黎我就走lu,,
因為真系好攰,,攰到你阿媽都吾應得,,返到去食飯na``食左2碗,,
跟住玩左陣電腦,,沖涼,,織頸巾,,再等ar fu online,,但系佢冇,,
唉,,我等左好多日na!!之後zz
P.S AR FU你去左邊AH,,避緊我?定系點?我話過,,比左條頸巾你,,
就吾會再見NA``唉,,原來孤苦都需要啞忍?我好掛住你T^T!!吾知
你有冇睇我日記呢?唉!
QQ,,你快D返黎NA!!MISS*
遲幾日放馬騮果張相上黎**
|