|

今日8點45分起左身lu-3-*,,之後洗白果d na``pcc9點先醒-0-*
之後我10點幾先出門口,,系小巴站等pcc-v-*等左陣佢就黎,,
咁跟住我就返工lu!!!-w-*返到去換3,,之後條仔就叫我學薯條位先,,^v^
果個女人好好人,,xdd!!去雪rm果陣,,拎野果陣吾小心整到ryman
下面xddd!!笑死XD!!!!
學左我諗一個鐘到,,要出去lobby,,-v-!!
跟住吾知幾點就返入去coke位果度-3-!!XD,,整左2個幾鐘到na!!
就有得食lunch na>33<!!好開心ah!!之後做多陣薯條位就放工na!!
hapi!!xD*之後出到去,,mum已經等緊我,,之後我地就坐車去西貢-v-*
入到去西貢食飯-3-,,食左2碗na我又-0-*!真系勁!!xd!!好釆我冇肥到!
XDD!之後9點幾到就坐車返tuen mun!!!!XDDDD!!!!
|