|

今日差吾多9點先醒..跟住玩左陣電腦,,10點先出門口,,返到去岩岩好啦,,
換3,,-0-之後一路都系薯條位,,我系咁去雪rm果度搬野lor,,
經理話我好勁,,咁重都搬到XDDD!!之後4點到啦,,就出左去lobby,,xD
原來so man同果條女都系度ah,,今日系咁帶人去洗手間lor,,無奈xd!!
之後就做到5點到掛,,就放工lU,,hapi!!不過今日冇琴日咁累ah真系xd
但系今日同琴日都整傷左隻手,,不過琴日隻右手就有條"很"lor,,
好痛-,-!!之後就放工!!yeah!!我吾鍾意做薯條位ah!!!!!> <!!
p.s,,ah權hapi birthday!!又老一年na你,,xddd!!
|