|

琴日返工..好攰丫*如果吾系為左部電話我都吾返-_-*
琴日同牙橙傾計好開心*V*!!今日第1堂系中文LOR,,都系果個MISS教,,-,-
我地終於有第1份HW做NA!!XD!!就系,,查字典-0-我覺得好低B!!
咁之後就放LA!!-3-*就同牙夢&牙敏去食LUNCH!!XDDD!!
之後就返去上生活技能,,悶撚到死-0-*我系咁織頸巾LOR,,都費事上-0-
跟住姣西同肥婆返左,,-0-*咁上完呢堂又要落去上SALON堂LUM!!!
-,-,,又系分果個LA,,電髮,,琴日都整左NA,,不過牙SIR話我D角度吾系咁
好,,-0-,,我今次用左30分鐘完成LA,,琴日都系要用45分鐘,,XD!!
牙SIR都話我叻左!!KAKA!!*咁之後就織頸巾-0-*無啦啦NEKO又打黎,,
佢通常都系呢段時間打黎-V-*之後織牙織XD!!!等埋牙夢整完就走LU!!
牙SIR比早走-3-*咁之後送埋牙夢等車,,我就返屋企-,-!!
返到屋企系咁食野,,因為太肚餓了,,,說真的,,!!XD
咁之後打比牙FU,,-0-吾知點解好驚,,佢又呃我話打返比我NA!!
又冇打-_-唉!!有D想放棄,,我已經等左你3日了,,你想點的?
之後就訓覺了*!!
P.S QQ=0=又話今日返黎?屎忽鬼!!快D返黎!!XDD我要豬古力丫!!*嘿!
|