|
今日-_-第1堂系SALON堂先,,學果D吾知咩電髮,,超易!!
跟住榨榨又返左黎LU,,又早放NA!!咁之後同榨榨,,牙餅去食M記,,
食完又去D後樓梯坐LOR,,-0-*我同榨榨系咁嘔D胃氣出黎,,勁好玩XD!!
榨榨放埋屁添=0=*之後就返返去上ENG堂LUM,,好無聊!!
跟住就放學LU,,但我地落到去樓下見到D波,,入面有水GA,,
好好玩,,我拎左4個,,XDDD!!!牙夢又拎左4個,,
牙餅又系,,勁好玩!本來諗住叫牙餅陪我去買冷,,之後我就出去探AR公,,
但牙夢話同牙敏去見網友NA!!咁等左果條仆街好耐LOR,,
咁我地咪去M記坐左陣LO,,跟住傾傾下計,,咁我地又玩緊果個波,,有條
女過黎問我地拎一個波LO,,HA!之後M記果D服務大使果條女,,
又過黎同我地傾計LUM!!*哈,,之後走LU,,果條仔黎緊,,
咁我地緊系上去睇下咩環境LA,,牙敏又吾撚敢見WO!!
之後果條仔黎左,,咁我地入左去M記,,牙敏又要淆底WO,,
要我同牙餅去做醜人LO,,PK!!之後牙敏走撚左,,見都冇見,,
搞到我同牙夢&牙餅做中間人,,勁撚吾好意思,,DIU!!
但系坐坐下見到MANGO LOR,,好耐冇見LA!!
佢又好似吾系好應得我咁WO,,咁小學果陣我短頭髮GA-0-
同佢SAY左HI!XDD
之後就去左坐左陣LUM,,咁冇去E院,,去返碼頭買冷算LU,,
因為淨有個尾未整好,,咁之後我就返屋企,,牙餅就同果條仔走LA!!
之後我返到去玩左陣電腦就瞓教LOR!!,,但訓吾到,,
跟住牙餅話佢比果條仔搶左部電話LA!!,,DIU,,佢去落口供果陣屈鳩埋
我LOR,,好撚興,,我又咩都吾知,,又吾撚關我事,,白痴GA,,
好釆之後都冇事,,但我而家吾會當你系真心FD LOR,,FD系咁用GA?
DIU!
|