|
今日本來諗住吾出街ga na``-v-*我10點就醒左,,吾知做乜次次都咁
早起身-,-*之後玩下電腦咁,,又食下野咁,,咁就1點na``時間過得真系快!!
話咁快聽日要返工+返學lu,,-v-!!跟住牙嬋就打黎叫我過安定,,
咁我洗埋白果d,,就出門口na``今日同姐g win兒傾計好開心ah!!>3<*
過到去,,睇左陣電視就落左街買野,,我mp3聽筒又壞左na-0-*
我已經買過超過20次-_-*系囉-,-*之後就返左上去,,再同牙嬋行左去置樂
之後行左陣萬寶,,愈黎愈冇野行lor果度,,-,-!!之後呢,,就見到ah女麻>3<
我同牙嬋買佢拎餸XD*-3-*系咪好乖先XD?*跟住就去左睇果d黑皮鞋,,
聽日要買返工lor-_-*!!XD!!之後就上返去,,行左去上床,,牙嬋打機,,
我就織頸巾,,我地2個又傾下計咁,,咁就到7點LU,,就開始食飯,,
食食下飯果陣,,我堂妹先黎屙屎-,-之後牙嬋影低左果個過程,,勁好笑XD!
之後食完又HEA左陣落街諗住傾計,,但系牙嬋佢落到去先急屎LOR-0-*
傾左陣就返左上去,,睇一叮,,-00-*之後差吾多10點就同牙嬋坐車返HM*
返到屋企我又食左一大碟既白汁吞拿魚LOR C粉-,-XDDDDDD*
好好笑-3-*
P.S 聽日返工LU,,要+油AH小儀XD!!!-3-*
QQ& PCC,,你地去左邊-0-?!!
|