__`` ◆小儀の日記〞
今日10點先出門口,,返到去上PE堂,,都冇野做GE又系-0-* 之後同夢2,,牙敏,,出去行左陣又返SCH,,之後又上普通話,,好無聊LOR,, 堂堂都聽野,,-0-*今日榨榨,,牙餅佢地都吾返,,HA*-V- 之後放學返HOME* P.S 今日我一飛煙都冇食過AH*系咪好叻先XD?` 榨榨小姐你放我飛機*V*星期5我地再去過NA BABE* PCC*幾時放假AH你*話比我聽NA*
刊登時間︰ 2005-10-11 07:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]