__`` ◆小儀の日記〞
今日都幾無奈下,,-0-*10點幾就醒左嚕,,次次都系7:00到10:00呢 段時間醒=-=*之後就整左2個撈麵黎食-0- 本來應成左幫牙哥整野,,之後佢去到我樓下,, 陪佢去搵果D店NA``嘩,,好貴AH真系,,-V-*點解會咁XD? 之後呢,,就去左食野,,去美樂果度,,又食左西多士,,一碟腸仔薯條,, 痴線GA*食左好多野-0-*食吾停咁*之後HEA左陣返HOME喇* COZ有D 吾舒服*系咁多NA``88-3-
刊登時間︰ 2005-10-11 07:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]