|

今日系星期2 NA``-3- 要上SALON堂,,本來今日考洗頭,,同牙SIR講話聽日先考,,-V-
整整下個公仔頭,,又出左去同榨榨煲煙嚕-3-``去左後樓梯,,XD*榨榨吾好咁吾開心吧-3-!!!
之後晏就本來要返ENG堂,,但我又冇返了,,同榨榨去左威水打左陣機之後,,就行左去NEWAY ,,
唱K-3-!!又系上次果間大RM LOR``D野食又好好味-3-``玩玩下同榨榨玩"JA"波,,XDDDD``
笑死,,-V-``咁本來我隻腳果度有粒毒既豆豆,,-V-,,榨榨話好似粒LIN頭,,=0=,,,
真的嗎-.-?之後佢用佢手提影左我隻腳粒LIN頭囉-0-之後又玩玩下,,整魚左隻腳,,
仲要系LIN頭格離-0-..之後唱完諗住去PCC返工果度睇下佢系咪度,,竟然吾見左人XDD
之後就返安定,,系安定訓嚕-3-
|