__`` ◆小儀の日記〞
今日又系上1堂SALON堂,,上完我,,喳喳,,SALON仔,,佢條女,,牙TO.. 去唱K,,但之後都冇NA``因為某D事,,之後我同喳喳去左新墟食M記,, 同豬仔傾左2次電話-0-!!痴的``之後就系新墟撞返SALON仔(即系BILLY),, 我同喳喳就陪佢去市中果個大家樂食野NA``之後就去左威水打機,,XDD`` 我同喳喳勁87 LOR``XD``打完機都4點幾差吾多5點LU``之後我同 喳喳就去左市中坐車返HOME LU``返到屋企又系訓死左,,
刊登時間︰ 2005-09-23 08:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]