|

今日上SALON堂都冇咩野,,之後LUNCH,,我,,牙君,,牙魚,,牙YAN,,
去左坐LUM,,煲煙咁LOR,,喳喳同小野冇返丫,,-0-!!...之後放左學,,
我,,牙君,,牙YAN,,細豪,,去元朗度食野LUM,,但系細豪就話要系洪水橋落車
先,,因為要接埋佢個FD黎LOR``之後我地3條女去左元朗廣場先,,去食
拉麵>333<,,好好味丫,,食完細豪同佢個FD先黎,,之後牙YAN去左TOLIET
,,咁細豪又話叫牙君過去,,又吾比我過WO..以為咩事NA``原來佢個FD
拎我電話姐-0-,,但我好無奈-.-!!之後我地幾條友仔去左公園果邊煲左陣煙
LUM,,嗯,,之後就去左後樓梯坐..坐到差吾多7點先走人,,跟住我就過
天屎圍,,上到去食左D野就ZZ左一陣,,-0-!!Z到10點先起身,,勁累LOR吾該..
之後豬仔打黎NA``=]傾左陣電話,,就收線,,之後坐LRT 返屋企,,之後就ZZ
LU,,=]
|