|

今日1點幾出門口*V*,,之後系大會堂見到牙哥NA!!之後本來等PCC,,-V-
點知佢LUNCH都要系果度食,,-0-!!!之後我同牙哥去左食LUNCH,,
大家樂超多人LOR吾該,,-V-!!之後出左去煲煙LUM,,煲完煙就行過去
置樂CUT HAIR,,-V-,,之後去左安定,,拎野,,坐左陣,,之後再周圍行,,
之後去左許留山食野,,=]!!!好味,,再等多陣,,PCC終於放工NA``
-0-,,本來諗住去食PIZZA,,又山左-0-..最後去左果個咩野珊瑚堡食野,,
好好味牙>3<!!!!!之後坐的去左富泰先,,送左PCC返屋企先,,之後牙哥再同
我坐的返屋企,,之後ZZ,,
P.S 牙嬋你今日放左我飛機LOR!!!!唉*
FU,,放心NA``我吾會再等你,,
|