|

今日8點幾就起左身,,玩左陣電腦,,10點幾再瞓過,,今日個鼻好返D LU,,
不過仲系咁辛苦,,-V-!!SHIT,,之後12點幾醒左,,牙哥同牙君打過黎LUM``
之後打返比牙君,,約ME出街,,嗯,,差吾多2點就到左NA``就去藴莎食野,,
等左5分鐘到LUM,,D野好難食-V-,,之後就行去置樂,,去萬寶買3,,>V<``
YO XD,,咁之後就去搵地方煲煙,,之後我地一齊諗住去蝴蝶灣坐LOR``
但果陣先落雨,,仲要系幾大GA LOR``好無奈,,-0-``之後我地就去左OK,,
HEA左陣,,食豆腐花,,好味道..-3-``之後陪牙君去萬寧買野,,再去M記
坐LOR``坐左好耐,,又食下野,,又傾D 8婆野咁,,好搞笑LOR``
之後8點幾返左HOME LU,,
P.S 死8婆吾該你咪再咁扮野,,好撚憎你牙真系,,比我知道你再對佢咁,,
西都打鳩你,,
|