|

今日又約左牙餅返LUM,,返到去課室都未有人,,我同佢最早到,,哈,,
麥精條女都系度,,佢又同我講姣西D野,,-0-,,佢真系作得就作,,-0-
DIU那媽丫,,好撚憎鳩你牙妖!!之後呢,,D人差吾多返哂,,上堂上到
11:30,,就放嚕,,同牙餅行左去山景果間M記食LUNCH,,好好味!!
之後去左樓梯果邊煲煙,,煲到差吾多夠鐘返學,,哈哈,,榨榨果陣打比我,,
先開始坐車返學-0-*之後返到去系上生活技能,,好悶好悶,,之後呢,,
就上SALON堂,,GD,,洗頭LOR,,嗯,,洗洗下,,牙季就話拎我個公仔頭
電,,哈,,之後到返我電
整左陣,,其實都識,,之後榨榨問我出吾出去煲煙,,牙君佢地成班
又去煲,,哈,,之後返到去就學焗油..易到爆炸,,-0-!!
跟住無啦啦落雨-0-"之後我同榨榨早走,,XD
都系早走左30分鐘姐,,牙SIR都吾鬧GE,,-0-,,之後就同榨榨坐506過去
市中,,去仙嘖岩飲野,,又叫左個脆蘿蔔GO,,好好味>333<!!又傾下計咁,,
勁開心,,XD!!之後呢,,就周圍行下LOR,,XD!!跟住我同榨榨去左冒險樂園
度玩-0-,,好低B,,哈哈!!咁我地就換左D野食,,卡卡,,之後去左零食物語度
買波板糖食XDDD
之後就決定去噴水池度坐,,
但榨榨吾鍾意嘈的,,-0-SO落左去坐,,好靜-0-...但都有幾多人下,,
XD!!之後又同榨榨煲煙傾計,,我發覺同佢真系講不完的!!XD,,之後坐左
成粒幾鐘到掛?就去左蝴蝶灣,,哈哈!!今日蝴蝶灣勁多人!!多到你吾信AH,,
跟住又煲煙,,又傾計-0-,,我地上左去D救生員果度坐,,
之後有條KID子,,-0-妖,,好白痴,,問我地系咪食煙-0-"!!之後
我同榨榨約左星期1去大家樂,,WAKAKAKA!!XD!!之後坐到11:30到啦,,
就走嚕,,但開左個波板糖食,,XD!!!卡卡,,D人系咁望住我-V-*
之後就送榨榨坐車,,!!XD之後呢,,就返到屋企,,其實今日我都好攰,,-0-
返到去玩左陣電腦屎埋白就瞓嚕-3-
|