|

今日返SALON堂咋淨系XD,,又系學果種電髮丫XD!!!!好易牙我覺得!!真系超
易,,今日又系同牙餅返,,XD,,之後12:30放左學LUM,,就同牙餅坐LRT LOR,,
佢條仔黎左我梗系吾阻佢地NA``之後等等下車,,見到SIU婉同嘉寶,,
但我冇叫到佢地XD!!之後見到牙君,,同佢一齊坐車NA!!-V-"
之後我系兆康落車,,坐西鐵去天屎圍,,XD,,!!之後落車,,等左陣就見到
CHINGYEE NA>333<!!之後我地2個就去左椰林閣食野,,XD!!
好好味牙!!我叫左個咖哩牛腩食!!!好味道,,-3-``之後我地就返左CHING
YEE屋企LUM,,差吾多成間屋都系HELLO KITTY!!XD,,好令!!之後
佢比左包煙我,,好正!!之後我就玩電腦LU,,XD!!玩玩下榨榨打比我傾電話,,
傾左差吾多成粒鐘-0-,,但好搞笑XD,,之後差吾多時間就同CHINGYEE
行過去幼稚園接BABA喇,,XD*系幼稚園門口企左陣,,BABA就放學喇,,XD
佢見到我勁開心牙,,哈,,佢得意左勁多牙XD,,超可愛牙!!好耐冇見過佢,,
-3-!!之後就同佢返佢屋企換3,,佢沖涼果陣都好得意-0-,,哈!
之後我地就坐西鐵又系屯門站果度落車LUM,,我系咁拖住BABA,,哈,,
我同BABA好白痴系咁跳跳跳,,又跑跑跑咁,,好好笑-0-,,!!
之後就返到牙女麻屋企NA``哈,,超開心牙!!!但到差吾多6點,,
咩肥婆個FD打黎WO,,系度大我-0-好驚WOR!!XD?
一定吾系肥婆個FD LOR我覺得,,姣西D FD丫嘛,,屌你,,
吾好以為我吾發火當我冇乜野丫,,忍左你好撚耐GA NA``
想搞到冇人同我玩?慳D啦你,,個個吾同你玩啵系,,
收皮啦你-0-,,知你波大咯都話-0-吾洗SO比我地睇,,
溝仔行完D,,-0-"話比你聽,,我吾系忍得你好耐,,!!
吾好覺得自己好靚丫吾該哂!!唐老鴨就有你份!!XD
哈!!XD..之後9點幾就同CHINGYEE坐車返屋企嚕-3-:::::
P.S BABA你好可愛!!XD!!我愛你牙!!卡卡!!
|