|

-V-*今日SALON堂,,真系吾該哂-0-*上完就同牙敏,,佢陪我去碼頭果
邊買冷,,因為琴晚應成左AR富織比佢,,佢就生日-,-!!跟住呢,,
就去左M記食野LUM,,又去碼頭果邊傾下計咁,,嘩,,個冷$49,,-0-*
好貴,,仲要,,1個冷先系$49,,,XD不過冇所謂NA``佢生日AH嘛*
之後呢,,就坐輕鐵返去學校上理論,,今堂又系吾教野,,因為本書未黎*
跟住就織LO,,又同細豪,,果D傾下計咁,,死姣西我忍你好撚耐!!死PK!
之後蝦頭教我高低針XD,,最後都系織返低針比較好LOR``=]
跟住就放學LOR``本書星期5先黎-0-*,,跟住就返左HOME喇,,
HEA左陣,,又玩下電腦織下頸巾,,姐G 牙YING就打比我,,
問我有冇返學鞋,,佢仲以為我返緊嘉智XD,,之後PCC就打黎,,
叫我出去唱K*咁整埋D野就坐506過去市中,,系大會堂等PCC同QQ,,
-0-*之後去樓下果邊等牙YING黎XD,,之後我地就去唱K LOR,,!!
-3-*好好玩AH都,,XD,,我同牙哥食左16碟野,,傻架-0-*
不過真系好好味XDDDD*跟住呢,,玩到差吾多12點先走,,
跟住返屋企-3-*
|