__`` ◆小儀の日記〞
今日星期4,,今日牙餅終於返NA-3-*約左佢系輕鐵站等,,XD 我坐車之前去左OK買糖食XD,,好好味-3-*跟住就坐車,, 返到去又系電髮,,小野病左,,好慘!!之後呢就放學,,, 同左牙餅去M記食野,,又系M記-0-XD*跟住就去樓梯坐,, 但系今次我地都冇煲煙架!!XD*小麟你咪再話我冇野做-V-* 跟住就同牙餅返學,,佢要整D野,,之後呢,,就坐車返HOME,,
今日星期4,,今日牙餅終於返NA-3-*約左佢系輕鐵站等,,XD 我坐車之前去左OK買糖食XD,,好好味-3-*跟住就坐車,, 返到去又系電髮,,小野病左,,好慘!!之後呢就放學,,, 同左牙餅去M記食野,,又系M記-0-XD*跟住就去樓梯坐,, 但系今次我地都冇煲煙架!!XD*小麟你咪再話我冇野做-V-*
跟住就同牙餅返學,,佢要整D野,,之後呢,,就坐車返HOME,,
刊登時間︰ 2005-10-13 11:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]