|

今日吾知做乜個人好興-V-*返到去上PE,,-0-*SHIT?
牙SIR叫我同夢去拎野-V-本來牙敏都去,,佢又冇義氣NA,,成日都系咁-0-
有機會我一定殺左你牙-0-!!!咁上網球,,不過我冇打XD!!!!嘿嘿!!
系咁扮吾舒服-___-XD!之後冇啦啦D學長又黎-0-*WAHAHAXD!
咁之後我同夢去買雞脾食>3<!!好好味*之後就上普通話,,
要考試-_-希望合格吧,,聽日又要考ENG ,,FUCK U!
好紋!!之後要落去上果個咩計劃,,好無聊LOR...=0=想死咁LOR!
之後放NA,,返屋企拎返工D 3,,過多陣又出門口返工,,-0-!!
好攰丫,,超吾夠訓,,返到去又比人屌,,頂你老鼠,,
D人話我隻眼紅哂以為我喊過黎,,-0-果陣我又打緊黑痴啵XD
我攰得滯先紅姐-0-*HAHA!-3-
之後MUM黎接我放工去食野,,XD!*正爆*
好好味>3333<!!17號可以出部電話NA!!!好野>333<!!
好開心AH!!之後返屋企玩左陣電腦先ZZ,,
|