|

今日上SALON堂先,,又系電"齊"磚,,超易-3-*都系慢左一個字姐-3-*
牙SIR又話我勁NA,,-3-XDD!!YEAH!!之後牙SIR叫我電埋蛇仔!!
蛇仔仲易LOR真系-0-*之後就12點幾走佬,,跟住返屋企,,
食飯ZZ,,Z到差吾多3點,,起身出門口..又返學*
上理論,,好悶牙吾該-0-*之後陪牙夢行路返屋企,,之後到我返屋企,,
煩緊一D野,,FUCK!!好煩AH!!PK!!!*
條頸巾搞掂了,,-3-*GD!我覺得個盒都OK 令,,-3-
好NA,,眼訓,,再你個見了!.3.
|