|
-v-今日返到去上普通話lor,,悶到你阿媽都吾認得!!
shit!!之後就-0-同夢&敏食lunch-v-!食m記,,
食食下有班仔..= =*系度撩我地,,ive d人黎ga lor-0-
mk仔掛-0-*
不過我同夢仔醒水-3-*冇認xD!之後我格離坐左個細路>3<
超得意ah,,系咁叫佢個名都吾認xdd!!幾串,,之後影佢相-3-
佢吾比xdd,,之後佢奸笑lor-,-好sweet丫佢笑得!可愛到爆炸!!
之後果d仔系度講d野撩我地笑lor,,-0-我同夢仔又吾敢走-0-
超恐怖,,4圍d仔都系咁望-0-*冇得罪佢地lor,,痴線!
之後系度撞我地個名lor,,之後以為佢地走左la!!
我同ar夢就去toliet,,以為佢地走左..=0=點知系出面等我地!
其中一條仔:喂,走ahxd
之後我同夢急急腳咁走,,
仔:喂,橙色3果個ah,,阿好ah,,咪走得咁快na=0=
我著橙色3架嘛=-=..咁之前我同牙夢系m記講李笑好..以為
我地叫阿好lor,,87,,!!之後佢地系咁跟lor..痴媽gun..=0=
跟到返ive仲系咁跟=0=..之後我同牙夢尼系toliet,,=0=
又以為佢地走左= =....之後我同牙夢就去搭lift la..=-=..
點知佢地見到我地..= =系度想跟..
仔:喂..你估下佢地會吾會走丫拿?(指我地=0=)
另外一條仔:我就估佢會喇!賭丫我地!(佢地好無聊)
仔:超.我地大把時間跟佢地啦= =...
= =...之後我同牙夢勁走=0=佢地又追..
之後佢地吾知我地邊間rm上堂..走左==..
嚇到我同牙夢冇哂氣=.=...痴線架=0=
之後上331上生活技能lum-3-*之後上salon..
姣西欣返左-0-釘鼻環..勁比小野鬧..xD!
之後我問細豪d野na..超..吾答lor..系就系laXDDD!比我估中左.3.!!
跟住我同夢仔又早走=3=*我地去m記換野na!!之後就陪佢行返去
屋企果邊..佢又陪我等車..=3=就返hm了!!xdd
|