| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
星期2222..
 |
|

今日=0-,,,落左車等緊牙敏佢地果陣..=.=..爆水管 LOR=.=
嚇死我..又吾知點樣走過去佢地果邊..好釆最後都得-.-....
超無奈..果陣同聰SD SD 下SMS無啦啦咁..=.=..
之後呢..返去上SALON堂..好悶=.=...
聽日學校又放假..返工果度又系..正-3-
之後又同夢走佬..XD..
之後又早走..行緊去食野果陣..見到有個BB 好得意..
又笑得可愛WOO..影左佢相=3=!!XD!!
之後去大家樂食野..又影BB 相XD!!!!!!!!!!!!
食完..就去左夢夢屋企=.=......
有間SALON無啦啦打黎叫我去見工=.=...
搞掂哂D野..佢細佬返左黎-0-*嗯..之後夢仔陪我去買公仔..XD
嘿嘿嘿..好正>3<!!之後坐車返學..上ENG..
要默書WO-,-,,,,!!之後姣西同肥波返左黎=0=.........?
好7牙-0-.....
跟住呢=0=...就放學..又同牙夢行返去=.=痴線架..行左咁多次..
返到去..訓左陣覺..聰打黎我先識醒..=.=..!!
=0=.....................之後食完飯同佢SD 左陣 SMS,,,
傾左陣電話..又訓左了..=0=!!
P.S 細傑老母=_=佢講D野吾會系真掛我諗!吾好吾開心喇-3-
小麟 你條屎忽鬼!!快D搵我牙!咪再FREE野牙!頭都甩爆你牙!\__/
QQ & PCC..快D返黎喇/3\!!
|
|
刊登時間︰
2005-11-23 09:55 AM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 249 | »
|