| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
-0-返工+返學..
 |
|

=0=今日..8點幾起左身..之後整野..牙夢一共打左2次黎-33-*
之後出門口..出到門口先知自己仲著緊訓覺3..87-_-
之後去到等左夢夢&敏一陣..!!就返去上PE..=.=
超吾想上LOR=.=真系屎忽!!今日打藍球..-_-
好多人望Q住=.=..樣衰!!之後我同夢吾打-_-入返去坐..
HEA下..之後細豪入左黎..問佢又系度笑LOR..又面紅LOR=.=!!
吾答都知你系NA!!XDD!!-0-*
之後就上普通話..=0=..考試75-_-好低AH我覺得..!!
細豪拎左我枝筆LOR-.-我仲要得一枝..系都要問我拎-_-
攪到我冇筆用=.=要問MISS拎=.=!!完全地無奈..
唉..之後就返屋企先..拎完野食完野..
之後見到QQ打黎..打返比佢..叫我拎禮物AH-33-
SO早左出門口..等左勁耐=.=............
之後拎到喇..PCC送GA>333<!!
XDDTHX AH-33-!!MY屎忽!!
之後我拎完就返工了..今日D時間好慢=.=
慢到屎....=____=!跟住我今日做多左一粒鐘..琴日做左9粒鐘..
痴線架=.=!!之後換完3就去甜品部果邊同MIA傾計-33-
傾左都好耐..佢又請我食雪GO了-33-!
之後我等佢放工NA!!!-3-*等緊果陣又同8妹傾計!!佢好慘AH!!
跟住牙LING出黎比野人..之後無啦啦又MEI我塊面=.=*
超無奈LOR..=_=跟住就等到MIA放工一齊走>3<!!
P.S. . . THX 你AH PCC..我好鍾意份禮物-_-
MIA..-333-I LOVE UXDD!!
AH LING..-3-*傻婆XDD!!
|
|
刊登時間︰
2005-11-15 12:34 AM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 249 | »
|