| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
-0-電髮??
 |
|

今日返到去SALON..等左陣..牙峰&牙豪就返左黎..
幫我同牙夢電髮..-3-*..開始整啦..牙康同牙聰就返左黎喇..
牙豪同牙康,,就幫我電..牙峰同牙聰就幫牙夢電!!
電左好耐下架都..=.=*..之後電完..= =..
牙康問我做胭脂水粉咩角色..系度玩野..=0=
根本都冇咁老個樣..=.=..仲叫我做女主角..唱埋歌=0=*
痴線..牙君佢地話我電得幾好XD!!!!
呵呵..好過直髮喇..*
電完勁趕咁去返工喇..遲到左5分鐘/_\?
無奈=0=*放工果陣好累..HEA左陣..XD
KA KI問我系咪想喊..隻眼好紅=.=..我又系累得滯先咁咋=0=
8妹又MEI我塊面啦=_=.....
跟住自己去左屈人屎果度買WO屎..=0=
之後HEA多陣返屋企..= =聰頭陪我傾電話傾到返屋企樓下
我先肯收線=.=!卡卡..過多陣同佢SD多陣就瞓左LU..=3=
P.S. . . .吳國富..你忘記了我嘛?................
PCC..我好掛住你地> <! 手信XD!
|
|
刊登時間︰
2005-11-25 08:42 PM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 249 | »
|