| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
-V-
 |
|
-0-*.....今日返到去啦..果個咁既牙SIR..仆街..系咁鬧LOR..
痴撚線..個個都費事理佢!!同牙敏&牙夢去M記食野..好味道
之後就返去上普通話.. . .悶死..同蝦頭勁系度寫野-3-
肥婆返左黎..頂...好憎佢..樣衰!!=V=
之後就落去上果個咩野計劃..一個字..悶牙=0=
跟住早走..-0-..返屋企食左野..之後出門口返工..
痴線架..連續3日都系做8粒鐘喇..我就黎死架啦=-=
返到去..7點幾果陣見到蝦頭同佢D FD=.=
佢話我聽..牙魚同小野都系度-0-超無奈..
琴日已經撞返牙YING..= =..
9點幾果陣有個2歲既女仔..超可愛牙>3<!!
好鍾意佢XDD..之後悶得滯..又同SO MAN玩野XD
之後11點放工啦..MIA等埋我..點知KIKO..SO MAN..
ANGEL..FONG..我地一齊放工..XDD
系度講埋D 8婆野LOR=.=
XD!!之後就6個去左市"陣"吹水..吹左都幾耐下..
好好笑LOR=.=..
跟住就返屋企就打日記喇..-3-
P.S FU..我好掛住你==
牙嬋.. 你有咩吾開心就搵我啦..吾使驚我累架..OK?
PCC..哎牙你地快D返黎啦..> <!!
仲有今日整到隻手指流血..
= =........
|
|
刊登時間︰
2005-11-29 12:44 AM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 249 | »
|