| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
聰>3<!!!*LOVE U!!
 |
|
今日好開心AH..xD!!*
8點幾醒左..過多1-2分鐘..BB就打黎LA..
嘰..同佢傾到8:30..就去左洗白..搞掂哂D野..差吾多9點..
牙餅就打黎LU!!跟住我就出門口..去到落車..等多陣牙餅就黎左..
牙敏又吾返..等多陣牙夢又黎埋..就返去SALON!!
跟住我幫牙夢電直..但系直都吾"親"佢=.=*好無奈
之後差吾多1點先走....=.=
死人細豪..串到死..!!
跟住呢..就走喇同牙夢..返到屋企..
打比牙聰就吾知系咪訓左..妖=0=
跟住我就訓喇..太眼訓..=0=
訓到差吾多時間..6點..XD就醒左
跟住7點到BB就打黎LU XD
嘰..我同佢9:23分一齊左>3<!!
卡..-3-*跟住PCC打黎..問左我D野..正!!跟住同BB SMS &傾TEL
P.S 我是黃老太XDD
-3-又流鼻水NA我..SHITSHITSHIT..=V=
|
|
刊登時間︰
2005-12-15 11:11 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 249 | »
|