| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
=v=
 |
|
今日第1堂系普通話. . . .*都ok悶..!!之後放lunch..
去食野..又系m記囉..食完仲有好多時間..!!
跟住就返去上通識教育..測驗定吾知考試woo..都ok易..
跟住就hea左陣..2:30返去上salon堂la..
又系整果個頭..好悶..本來同牙夢2個人一齊整既!!
但系佢未學..so一人一個..
跟住細豪無啦啦過左黎..同我一齊整lor..
頂..我講一句佢又串一句..不過佢講d咩我都串返佢xD!!
跟住佢要muo企整頭架ma..我同牙夢話佢好似比飲含緊咁-v-..
之後佢話我打飛機..
佢:超..你打飛機啦你..
我:(勁大聲)頂你個肺咩..點打飛機牙我..又吾系仔..
=.=之後全班聽到lor..
et話洗吾洗玩到打飛機咁勁=.=..
100個無奈..不過幾好玩牙細豪xd
之後又講返豬仔d野..= =次次都系講佢既好似= =?
又講下姣西d野咁..=-=...跟住本來我同牙夢想走佬架..=.=
比牙sir鬧= =!!卡卡..之後hea多陣..5點到..牙sir比走la!!
=0=*細豪話我地又著草..佢都傻傻地= =
跟住去salon見工..因為佢呢幾日系咁打黎..=.=
成功見左..!!之前系去左買3既..=3=
跟住上左女麻屋企..>333<
嗯嗯..!!跟住牙嬋話過黎...so..系牙女麻度訓..
跟住牙嬋黎左..之後qq打黎..去拎電化..=3=
嗯..跟住返去..z*
|
|
刊登時間︰
2005-12-11 07:58 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 249 | »
|