| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
-0-!!!!!!!!
 |
|

唉TVT...琴晚1點先訓..勁吾夠訓..今朝10點定吾知11點比阿媽嘈醒LOR..
想瞓成日都吾得..叫我落街飲茶LOR-V-..之後好無奈咁起身..
開左電腦..-.-*牙嬋叫我陪佢..咁就叫佢黎碼頭..一齊飲茶好過LA..
之後佢到左我就去接佢LA..佢通完頂黎..-V-我地2個都勁大個黑眼圈LOR..
9命牙..有冇人9我-^-?
跟住勁系度傾返以前細個D野..咩都玩一餐
1)幫小黑整垃圾..(小黑系個垃圾佬黎-.-)
我地仲要吾覺得臭..仲覺得好開心..服務緊社群咁-V-
等等呢D野..笑到我死左-^-!!
跟住同牙嬋行左一粒鍾街就送佢坐車..佢就走了TVT..而我
返到屋企又食M記..跟住訓左覺..TVT..訓到7點幾..之後就同牙橙&娜傾
電話..仲要傾返小學果D野LOR..笑死..XD!!"阿雞"XDDD
跟住傾左吾知幾耐就收線..
跟住玩左陣電腦食左粒藥就ZZ..-V-
P.S 聽日去BBQ...HOPE HAPI !XD
小麟開心D 吧=3=
|
|
刊登時間︰
2005-12-31 10:46 AM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 249 | »
|