| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
BBQ*3*!!
 |
|
今日好早就起左身..等左嘉嘉小姐好耐..=V=!!
跟住又約左系安定M記等!!呵呵..之後我地去左仙嘖岩食野..
嘩..我好似痴左線咁..又食PIZZA..又食拉麵-V-!!好似未食過野咁..
同牙橙勁傾計啦WOO..跟住..就去左坐啦..又煲煙..有隻狗想同我玩XD
哈..跟住4點幾果陣牙聰返左黎LU*..呵呵
之後過多陣..5點幾到..威娜打電話黎..叫我地去天水圍果邊等佢
嘩..一見到佢..肥左WOO..-V-不過仍然系咁高..= =..跟住牙FUNG..
同埋另外果幾條女又黎埋..跟住等人都等左成2粒鐘D人先黎齊..
跟住就識左美美..XD!!佢勁多野講..仲多野講過我..都幾無奈下..
跟咁之後坐小巴去LA..未上車果陣..聽到後面果3條仔..= =
其中一條:..你選邊個..?我選果個..
低能GA佢地-.-..之後仲同我地講88..咩世界-.-?
跟住冇得同美美坐..同左威娜坐..嗯..跟住去到BBQ果邊..
好大喔..跟住呢..就又同美美&橙小姐傾計..
我地真系好多野講=0=?!!!!...
哈..咩都講..痴的..又講MANGO D 野..勁賤....
跟住呢..美美又話我似佢個FD WOO..= =頂..
又似..乜我咁多人似架..好無奈-V-!!!!
跟住又話我笑果陣又似佢個FD..無奈.........=0=*
之後冇乜燒到..美美系咁燒比我地食..又同牙惠果D傾下計咁..
跟住倒數LA..幾開心..之後就要走LA..
祥仔..同另外果條仔送我地走..
都幾快返到屯門..不過要轉車..
系西T站果度..無啦啦閂門果陣..有條友..好似MK仔咁
無啦啦同我88咯.. 咩事情-.-?HIGH大左= =?
跟住好快返到屯門..同牙橙系近噴水池果邊..
傾計..呵呵..之前有班PUNK仔..=.=*想過黎同我傾計掛= =!!
又吾敢..勁似上次同榨榨見到果班咁..笑死..跟住同牙橙轉左地方坐..
好快就走..走果陣..無啦啦近我地果班仔..講新年快樂LOR..
= =!!!跟住返到屋企頂吾順豬左..
P.S HAPPY NEW YEAR!!各位*
|
|
刊登時間︰
2006-01-04 12:12 AM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 249 | »
|