| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
榨榨>3<!!
 |
|

琴晚系西貢都瞓吾到GA LOR.訓得果3粒鐘..-V-*想死..
跟住玩電腦..果陣先9點..無奈..榨榨HI我..無LALA同佢傾傾下話出街LOR..
XD*約左佢4點..咁之後12點幾系西貢出返屯門..返去屋企拎銀行本野先..
去打簿-3-竟然多左$900幾LOR..XD開心死我LA!!拎左$400..XDDD
呵呵..跟住就家琪等左我勁耐LOR吾該哂..SORRY-3-*
跟住返M記簽野..之後就同家琪行下LA..去左仙嘖岩飲野..
跟住榨榨老公打黎LU XD*一齊食野飲野..XD
之後家琪走先..跟住同榨榨入左TOLIET..我今日化妝都冇化..
佢叫我畫眼線LOR..又整埋D粉底..-V- . ..如果吾系因為同榨榨影相
都吾鬼整XDD..呵XD*整到成個WET妹咁..PK!!
跟住就同榨榨去影相XDDD*有2張我地幾鍾意...嘿嘿..好令*O*..
跟住影完我地傻下傻咁行去NEWAY唱K..(又唱=0=)
果陣已經6點了..XD...唱左幾耐下..唱到把聲沙哂AH我地2個..XD
跟住出返去果陣落雨LOR頂-V-*SHIT!!
去左M記食野..-V-*食完行左陣街咁..買左D野..跟住去左大會堂果邊坐..
有班仔系度"SUSUSU" ..又吾敢行埋黎..死白痴MK仔..=V=*
好ON 鳩的..-V-*跟住我地煲煙又傾下計咁...跟住榨榨迫左我去BBQ LO-.-
走果陣..果班仔其中一個
佢:喂..去邊牙..一齊走牙
我同榨榨都冇理佢..都痴痴地=-=..
跟住搵車坐..無奈地比榨榨迫左去..之後果班人話B完
跟住有幾條女..榨榨D FD..一齊去傾計
有牙KAM..牙YU..仲有一個吾記得咩名-.-..去左後樓梯傾計的說..
之後牙YU肚痛..咁跟住我同榨榨飛的返榨榨屋企..-V-*
玩左陣電腦就訓左覺..
|
|
刊登時間︰
2005-12-31 10:29 AM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 249 | »
|